راه کار های مبتنی بر پردازش تصویر

ارائه‌ی تعریفی درست برای اندازه‌گیری امنیت در بخش‌های مختلف صنعتی، تجاری و به طور کلی مراکز مهم در کلان‌شهرها مهم‌ترین چالش در مدیریت و بهره‌وری از آنالیزهای تصویر است.

از یک سو محیط‌های صنعتی نیازمند ابزاری برای تأمین امنیت هستند تا از به سرقت رفتن فلزاتی مانند استیل و مس یا قطعه‌های گران‌قیمت ماشین‌آلات جلوگیری شود. از دیگر سو، محیط‌های صنعتی و تجاری نیازمند ابزارهای کنترلی جهت کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه و افراد هستند.

شرکت ویرابین با استناد به آخرین تکنولوژی‌های پردازش ویدئو و تصویر، قابلیت حل مسائل محیط‌های صنعتی و تجاری در زمینه‌های تأمین امنیت، ایمنی و کنترل و مدیریت را فراهم می‌آورد. آنالیزهای هوشمندسازی شرکت ویرابین راه‌حلی نوین در زمینه‌ی تامین امنیت و بازایابی به شمار می‌روند که به این ترتیب قادر خواهند بود کنترل و مدیریت کسب و کار شما را ارتقا بخشند. در رده‌ی امنیت، کالامهر بیش از ۴۵ آنالیز مختلف از شناسایی چهره، اشیا و پلاک خودرو تا آنالیزهایی مانند شمارش، مدیریت ترافیک و … را گرد هم آورده است تا به این ترتیب از پیشامد هر اتفاق ناگوار محتمل جلوگیری کند.

در رده‌ی بازاریابی، کالامهر بستری را فراهم می‌آورد تا از طریق آن مشتری‌های خود را شناسایی کنید. از مزایای این نرم‌افزار این است که تمامی آنالیزهای مرتبط در این زمینه را در یک بستر گرد هم آورده که این امر امکان بازآرایی و مدیریت سیستم را سهولت می‌بخشد.

همچنین از طریق این بستر، امکان دسترسی و مدیریت سیستم از هر مکانی همیشه فراهم است. نرم‌افزار پیشنهادی ما امروزه برندی مطرح در زمینه‌ی ارائه‌ی راهکارهای هوشمند بوده که در حال ارائه‌ی خدمات خود، در زمینه‌ی آنالیز تصویر می باشد.

This post is also available in: English

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

دسترسی سریع

http://virabin.com/wp-content/uploads/2017/07/پردازش-تصویر.pdf

دانلود کاتالوگ راه کارهای مبتنی بر پردازش تصویر