بخش های امنیتی

نیروهای امنیتی

استفاده همزمان از آنالیزهای تصویر شرکت کالامهر و دوربین‌های نظارت تصویری شهری می‌تواند در جهت تأمین امنیت و کنترل شهروندان و همچنین شناسایی و مجازات به‌موقع مجرمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد. با نصب دوربین‌های مختلف در نقاط پرتردد، پارک‌ها و مناطق عمومی شهری می‌توان نظارت کاملی بر سوانح احتمالی مانند وقوع جرم داشته و امنیت شهروندان را در مناطق پرتردد و عمومی شهری برقرار کرد.

سامانه‌ی شرکت کالامهر علاوه بر ارائه آنالیزهای به‌هنگام، قادر است یک ویدئوی ضبط شده از یک صحنه‌ی وقوع جرم را نیز آنالیز کرده و نتایجی مانند تشخیص و شناسایی پلاک خودروی مجرمین را ارائه دهد.

سناریوی اول: مدیریت ترافیک

راهکارهای ارائه شده توسط کالامهر در مدیریت ترافیک، بخش‌های مختلفی مانند شمارش وسایل نقلیه، تشخیص ورود ممنوع، کنترل سرعت و پلاک‌خوان را شامل می‌شود که قادر است رفتارهای پرخطر را شناسایی کرده و به صورت به‌هنگام گزارش دهد.

آنالیز پردازش تصویر کالامهر قادر است توقف خودروها را در نقاط پارک ممنوع شناسایی کرده و گزارش نماید و به طور کلی با تشخیص بار ترافیکی خیابان، شمارش تعداد خودروها، شناسایی خودروهای پارک شده و شناسایی نواحی توقف ممنوع، مدیریت ترافیک را در اختیار داشته باشد.

آنالیز اندازه‌گیری سرعت و تشخیص ورود ممنوع این امکان را در اختیار ما قرار می‌دهد تا بتوانیم راننده‌های متخلف را شناسایی کرده و تخلف آن‌ها را گزارش نماییم. به این ترتیب، اگر اتومبیلی در خیابانی یک طرفه در جهت مخالف حرکت کند، سیستم آن را شناسایی کرده و تخلف او به سرعت به پلیس اطلاع داده می‌شود.

در کنار این کاربردها، در صورتی که تعداد دوربین‌های موجود در شهر کافی باشد، با استفاده از آنالیز پلاک‌خوان کالامهر، علاوه بر شناسایی تخلفات رانندگی می‌توان هر وسیله‌ی نقلیه‌ای را ردیابی کرده و از موقعیت آن در لحظه به صورت آنلاین مطلع شد.

سناریوی دوم: شمارش افراد و نرخ تراکم در هر منطقه

فضاهای عمومی در شهرها مانند میدان‌ها، پارک‌ها و تقاطع‌های خیابان در اواسط روز بسیار شلوغ و پرتردد هستند. اما با استفاده از آنالیز نرخ تراکم شرکت کالامهر، می‌توان پلیس و دیگر مراکز امنیتی کشور را از میزان تردد و تجمع در این نواحی مطلع کرد. همچنین نقشه حرارتی کالامهر قادر است نواحی پرتردد را شناسایی کرده و تعداد افراد در محل را با استفاده از آنالیز شمارش افراد محاسبه کند.

سناریوی سوم: تأمین امنیت در ازدحام

در مناطقی از شهر که آنالیز نرخ تراکم تشخیص دهد که تجمع افراد بیش از حد مجاز است، آنالیزهای دیگری برای کنترل جمعیت مورد نیاز خواهد بود. به عنوان مثال در چنین مواردی می‌توان از آنالیز شناسایی فرد مضطرب و یا افرادی که حالات روحی متعادلی ندارند استفاده کرد تا به این ترتیب از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری شود.

سناریوی چهارم: تشخیص زمین خوردن افراد

تأمین ایمنی افراد در مناطق شهری و صنعتی بسیار ضروری است. شرکت کالامهر قادر است امکانی را فراهم آورد تا در صورت بروز سانحه برای افراد و به زمین افتادن آن‌ها، این پیشامد به سرعت به سرویس‌های خدماتی اطلاع داده شود.

سناریوی پنجم: اشیای گم‌شده، رها شده یا به سرقت رفته

بهترین مثال در این مورد، شناسایی اشیای برجای مانده و بی حرکت در فرودگاه‌ها است. آنالیز شناسایی اشیای رها شده قادر است با شناسایی سریع این اشیاء، علاوه بر کاهش احتمال به سرقت رفتن آن، از حوادث احتمالی مانند بمب‌گذاری در امکان عمومی و شهری نیز جلوگیری نماید.

آنالیزهای هوشمندسازی شرکت کالامهردنیا راه‌حلی نوین در زمینه‌ی تأمین امنیت و بازاریابی به شمار می‌روند که به این ترتیب قادر خواهند بود کنترل و مدیریت کسب و کار شما را ارتقاء بخشند.

در رده‌ی امنیت، کالامهر بیش از ۴۵ آنالیز مختلف از جمله شناسایی چهره، اشیاء و پلاک خودرو تا آنالیزهایی مانند شمارش، مدیریت ترافیک و غیره را گرد هم آورده است تا به این ترتیب از پیشامد هر اتفاق ناگوار جلوگیری کند.

در رده‌ی بازاریابی، کالامهر بستری را فراهم می‌آورد تا بتوانید از طریق آن مشتری‌های خود را شناسایی کنید. از مزایای این نرم‌افزار این است که تمامی آنالیزهای مرتبط در این زمینه را در یک بستر گرد هم آورده که این امر امکان ساماندهی دوباره و مدیریت سیستم را سهولت می‌بخشد. همچنین از طریق این بستر، امکان دسترسی و مدیریت سیستم از هر مکانی همیشه فراهم است.

نرم‌افزار پیشنهادی ما امروزه برندی مطرح در زمینه‌ی ارائه‌ی راهکارهای هوشمند بوده که در حال ارائه خدمات خود، در زمینه‌ی آنالیز تصویر می باشد.

This post is also available in: English

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

دسترسی سریع

http://virabin.com/wp-content/uploads/2017/07/نیروی-امنیتی.pdf

دانلود کاتالوگ بخش های امنیتی